Followers

ayu

assalamualaikum hampa semua :') . follow blog ayu tau . nanti ayu follow balik .

(◕‿-)

Tuesday, July 23, 2013

Salah Faham


Berkaitan dengan tajuk di atas ramai yang salah faham dengan post ayu sebelum ni . Post sebelum ni langsung tak da kaitan dengan kawan-kawan ayu okay . korang tok sah lah nak risau . aku tau korang baik . melainkan kalau korang ada buat . tapi aku tau hampa semua memang baik . :) Jadi toksah nak risau ehh . 

Aku tulis tu pasal seorang hamba allah yang aku kenal . aku rasa korang tak kenal . Nanti lahh aku story kat hampa . mesti tertanya-tanya kan ? alahai kesian . in shaa allah nanti lahh ye . mungkin lepas kita semua dah kahwin . haha :) 

Aku sebenarnya tak tau nak tulis apa ? aku tengah pening nak buat kerja kursus it aku tu . serabut pikir . tak jumpa lagi lagu mana nak selesai kan benda alah tu . Jadi aku tulis-tulis lahh kat blog aku ni hah :) 
Hari ni sekolah best lahh jugak . Tak padat sangat jadual . tapi esok ? alahai tiba-tiba malas lahh pulak . :)

Haaa aku tak da idea nak taip apa dah ni . Bye :) wish me luck in Spm and trial spm :) 




No comments:

Post a Comment

assalamualaikum dh bce an kalo rjin komen larh kalo dh mlas sngt like pown jdilarh ..hehe

like